Wij zijn per direct op zoek naar een:
Financial Controller (24 uur per week)
Tot je verantwoordelijkheden behoren:
- Het uitvoeren van het financiële beleid van de stichting;
- Het opstellen en onderbouwen van diverse begrotingen, de jaarrekening en financiële rapportages;
- Het aanvragen en verantwoorden van subsidies;
- Doorrekenen van investeringsbeslissingen;
- Het opstellen van scenarioberekeningen;
- Het onderhouden van contacten met subsidieverstrekkers, accountants, belastingdienst en andere financiële- en fiscale specialisten;
- Het voorbereiden en begeleiden van de accountantscontrole;
- De RvT, het bestuur en het MT voorzien van financiële gegevens en financieel advies;
- Het tijdig signaleren en bespreken van budgetverschillen;
- Het aandragen van verbeterpunten in diverse financiële processen en zorgdragen voor implementatie van oplossingen;
- Het begeleiden en aansturen van de financieel administrateur;
- Zorgen voor de aansluiting van de salarisadministratie op de financiële administratie en het controleren van de salarisstroken.
Profiel
Functie eisen:
- Minimaal een afgeronde HBO opleiding (bijvoorbeeld Accountancy, Controller of een andere bedrijfsadministratieve richting);
- Je beschikt over minimaal 5 jaar ervaring als controller, bij voorkeur in de non-profit sector;
- Aantoonbare ervaring met het aanvragen en verantwoorden van subsidies;
- Kennis van relevante wetgeving en regels omtrent administraties en financiën;
- Goed overweg kunnen met complexe Excel spreadsheets en deze zelfstandig kunnen opzetten;
- Kennis van relevante fiscale wetgeving.
Competenties:
- Je werkt zelfstandig, je bent pro-actief, accuraat en gestructureerd;
- Je gaat integer om met vertrouwelijke informatie;
- Je bent een energieke persoonlijkheid en kan goed omgaan met werkdruk;
- Je beschikt over uitstekende advies- en gespreksvaardigheden;
- Je beheerst uitstekend de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk;
- Je werkt gestructureerd aan de hand van een duidelijke planning;
- Je wilt jezelf verder ontwikkelen in je vakgebied, je staat open voor feedback en bent in staat tot zelfreflectie.
Aanbod
SHM biedt uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden met o.a.:
- Marktconform salaris afhankelijk van opleiding en werkervaring
- 8% vakantiegeld en een eindejaarsuitkering
- Fiets- en autokilometervergoeding en een ruime vergoeding voor de aanschaf van een fiets voor woon-werkverkeer
- (gedeeltelijke) vergoeding OV-kosten
- Onbelaste thuiswerkvergoeding
- Ruime vakantiedagenregeling: 45 verlofdagen op full time basis
- Mogelijkheid tot hybride werken (vanuit huis en op verschillende locaties werken)
- Toegang tot onze online leerplatform voor je persoonlijke- en vakinhoudelijke ontwikkeling
Plaats in de organisatie
De functie valt hiërarchisch onder de bestuurder.
Heb je interesse?
Je kunt je motivatie en CV voor 28 februari 2023 sturen naar shmpersoneel@amsterdamumc.nl, ter attentie van Inge Bartels, HR adviseur.
Voor meer informatie: bezoek onze website of neem contact op met Sima Zaheri (bestuurder) per e-mail: s.zaheri@amsterdamumc.nl of telefonisch op 020-5664172.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.