Wij zijn per direct op zoek naar een:

Financial Controller (24-30 uur per week)


Tot je verantwoordelijkheden behoren:

  • Het uitvoeren van het financiële beleid van de stichting;
  • Het opstellen en onderbouwen van diverse begrotingen, de jaarrekening en financiële rapportages;
  • Het aanvragen en verantwoorden van subsidies;
  • Doorrekenen van investeringsbeslissingen;
  • Het opstellen van scenarioberekeningen;
  • Het onderhouden van contacten met subsidieverstrekkers, accountants, belastingdienst en andere financiële- en fiscale specialisten;
  • Het voorbereiden en begeleiden van de accountantscontrole;
  • De rvt, het bestuur en het MT voorzien van financiële gegevens en financieel advies;
  • Het tijdig signaleren en bespreken van budgetverschillen;
  • Het aandragen van verbeterpunten in diverse financiële processen en zorgdragen voor implementatie van oplossingen;
  • Het begeleiden en aansturen van de financieel administrateur;
  • Zorgen voor de aansluiting van de salarisadministratie op de financiële administratie en het controleren van de salarisstroken.

Profiel
Functie eisen:

  • Minimaal een afgeronde HBO opleiding (bijvoorbeeld Accountancy, Controller of een andere bedrijfsadministratieve richting);
  • Je beschikt over minimaal 5 jaar ervaring als controller, bij voorkeur in de non-profit sector;
  • Aantoonbare ervaring met het aanvragen en verantwoorden van subsidies;
  • Kennis van relevante wetgeving en regels omtrent administraties en financiën;
  • Goed overweg kunnen met complexe Excel spreadsheets en deze zelfstandig kunnen opzetten;
  • Kennis van relevante fiscale wetgeving.

Competenties:

  • Je werkt zelfstandig, je bent pro-actief, accuraat en gestructureerd;
  • Je gaat integer om met vertrouwelijke informatie;
  • Je bent een energieke persoonlijkheid en kan goed omgaan met werkdruk;
  • Je beschikt over uitstekende advies- en gespreksvaardigheden;
  • Je beheerst uitstekend de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Je werkt gestructureerd aan de hand van een duidelijke planning;
  • Je wilt jezelf verder ontwikkelen in je vakgebied, je staat open voor feedback en bent in staat tot zelfreflectie.

Aanbod
SHM biedt uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden met o.a.:

  • Een salaris passend bij de functie en werkervaring: minimaal € 5.099,-- en maximaal € 6.541,-- bruto per maand op basis van een 40-urige werkweek
  • 8% vakantiegeld
  • 6,25% eindejaarsuitkering
  • Pensioenregeling
  • Fiets- en autokilometervergoeding en een ruime vergoeding voor de aanschaf van een fiets voor woon-werkverkeer
  • (gedeeltelijke) vergoeding OV-kosten
  • Onbelaste thuiswerkvergoeding
  • Ruime vakantiedagenregeling: 45 verlofdagen op full time basis
  • Mogelijkheid tot hybride werken
  • Toegang tot onze online leerplatform voor je persoonlijke- en vakinhoudelijke ontwikkeling

Plaats in de organisatie
De functie valt hiërarchisch onder de bestuurder.  ​​​

Heb je interesse?
Je kunt je motivatie en CV sturen naar shmpersoneel@amsterdamumc.nl, ter attentie van Inge Bartels, HR adviseur. Voor meer informatie kan je contact opnemen met Sima Zaheri (bestuurder), per e-mail: s.zaheri@amsterdamumc.nl of telefonisch op 020-5664172.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.